Kamerani saapui kuin saapuikin eilen postissa, päivää vaille kuukauden sen jälkeen kun sen huoltoon lähetin, päivää vaille 2 viikkoa siitä, kun kävin liikeessä huutamassa (tietysti tämä omalta paikkakunnalta liikkeeseen ja taas kotiin -matkustus on "oma vika"). Mukana joku huoltotilauslappu, mikä just ja just kertoo mitä kameralle on ehkä tehty: "tarkistettu... suositellaan sulkijajärjestelmän korjausta". Kai on sitten jopa korjattu, kun kerran toimii.

En oikein tiedä mitä tästä pitäisi näin jälkikäteen ajatella. Ehkä odotin sitä "pahoittelut että kesti"-viestiä kameran mukaan, mutta senkään vertaa Rajala ei viittsinyt asiaa hyvitellä tai selitellä. Ehkä ei tarvitsekaan - iso erikoisalan liike voi tehdä mitä lystää ja palvella parempia, tonnien kameroita ostavia asiakkaita. No, toivottavasti minun halpiskamerani toimii jatkossakin - en taitaisi kestää toista vastaavaa huoltorupeamaa. Saa nähdä kuinka pitkään menee ennen kuin kuvaan taas samalla ILOLLA kuin heti kameran hankittuani. Pikaset pihakukista otetut testiräpsäykset oli ainakin ihan kivoja...